لیست اخبار صفحه :3
طراحی و تدوین پرسشنامه سنجش نگرش دانشجویان پزشکی به هوش مصنوعی بر اساس بازطراحی نسخه ویژه دانش آموزان و روانسنجی آن
برگزاری نشست دفاع از پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی با موضوع؛

طراحی و تدوین پرسشنامه سنجش نگرش دانشجویان پزشکی به هوش مصنوعی بر اساس بازطراحی نسخه ویژه دانش آموزان و روانسنجی آن

نشست دفاع از پروپوزال مونا چیذری با موضوع «طراحی و تدوین پرسشنامه سنجش نگرش دانشجویان پزشکی به هوش مصنوعی بر اساس بازطراحی نسخه ویژه دانش آموزان و روانسنجی آن» جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته یادگیری الکترونیکی در پزشکی چهارشنبه 12 مهر 1402 برگزار می شود.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه مشغولیت درمحیط یادگیری الکترونیکی در دانشجویان رشته‌های مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
برگزاری نشست دفاع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با موضوع؛

بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه مشغولیت درمحیط یادگیری الکترونیکی در دانشجویان رشته‌های مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست دفاع پایان نامه فرشته چوبساز با موضوع «بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه مشغولیت درمحیط یادگیری الکترونیکی در دانشجویان رشته‌های مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران» جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی چهارشنبه 12 مهر 1402 برگزار می شود.

مقایسه‌ی تاثیر آموزش ترکیبی سخنرانی و پیام‌رسان اجتماعی با سخنرانی بر ارتقاء سلامت دهان سالمندان شهر تهران در سال 1399-1400
نشست دفاع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی در پزشکی با موضوع؛

مقایسه‌ی تاثیر آموزش ترکیبی سخنرانی و پیام‌رسان اجتماعی با سخنرانی بر ارتقاء سلامت دهان سالمندان شهر تهران در سال 1399-1400

نشست دفاع پایان نامه دکتر کتایون سرگران با موضوع «مقایسه‌ی تاثیر آموزش ترکیبی سخنرانی و پیام‌رسان اجتماعی با سخنرانی بر ارتقاء سلامت دهان سالمندان شهر تهران در سال 1399-1400» جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته یادگیری الکترونیکی برگزار می شود.

اسامی پذیرفته شدگان قطعی و افراد ذخیره آزمون غیرمتمرکز رشته کارشناسی ارشد مجازی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی اعلام شد
برابر اعلام گروه یادگیری الکترونیکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

اسامی پذیرفته شدگان قطعی و افراد ذخیره آزمون غیرمتمرکز رشته کارشناسی ارشد مجازی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان و ذخیره آزمون غیرمتمرکز رشته کارشناسی ارشد مجازی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد.

مقایسه تاثیر آموزش به شیوه مجازی همزمان با آموزش مبتنی بر بازی بر میزان دانش و استرس مادران باردار در بیمارستان آرش تهران
نشست دفاع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد گروه یادگیری الکترونیکی با موضوع؛

مقایسه تاثیر آموزش به شیوه مجازی همزمان با آموزش مبتنی بر بازی بر میزان دانش و استرس مادران باردار در بیمارستان آرش تهران

جلسه دفاع از پایان نامه دنیا گودرزی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی دانشکده پزشکی با عنوان "مقایسه تاثیر آموزش به شیوه مجازی همزمان با آموزش مبتنی بر بازی بر میزان دانش و استرس مادران باردار در بیمارستان آرش تهران" یکشنبه 12 شهریور ماه 1402 ساعت 8:30 صبح به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

اسامی واجدان شرایط شرکت در مصاحبه پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مجازی «یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی» اعلام شد
با تعیین زمان بندی انجام مصاحبه غیرحضوری؛

اسامی واجدان شرایط شرکت در مصاحبه پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مجازی «یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی» اعلام شد

اسامی داوطلبان واجد شرایط برای شرکت در مصاحبه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مجازی رشته «یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی» و زمانبندی انجام مصاحبه غیر حضوری اعلام شد.

 مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی یادگیری الکترونیکی تا 28 مرداد تمدید شد
فرصت جدید برای پذیرش غیرمتمرکز دانشجو؛

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی یادگیری الکترونیکی تا 28 مرداد تمدید شد

با توجه به بخشنامه جدید شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، امکان شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد مجازی یادگیری الکترونیکی برای دانش آموختگان دوره های کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی و دکترای حرفه ای وزارت بهداشت فراهم شد.

پذیرش غیرمتمرکز دانشجو در دوره کارشناسی ارشد مجازی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی دانشکده پزشکی
با انجام مصاحبه علمی-انگیزشی و بررسی رزومه؛

پذیرش غیرمتمرکز دانشجو در دوره کارشناسی ارشد مجازی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی دانشکده پزشکی

گروه یادگیری الکترونیک دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از میان افراد واجد شرایط برای دوره کارشناسی ارشد مجازی یادگیری الکترونیکی دانشجو می پذیرد.